Jeg har også lest denne boken liisa, og fikk som deg mange AHA-opplevelser. Så jeg smører i vei med progesteron. Jeg smører også Pregnenolone og har tenkt å begynne med DHEA-kremen også. Jeg snakket med firmaet som selger på nettet her i Norge, og den dama sa at hun var 52 år og har fått igjen menstruasjonen ved DHEA-krem. Noen vil nok undre seg på hvorfor det er så om å gjøre da, men jeg hadde et mye bedre liv med menstruasjonen! Ingen plager i det hele tatt.

Når det gjelder det du skriver om smerter og at du har sluttet med Levaxin må du informere mer om er du snill. Går det bra altså? Jeg sliter med disse f...smertene hele tiden. Har du sluttet i samråd med lege?

A propos: Jeg har smurt progesteron i over 1 mnd iallefall, så nå er jeg inne i 5 dager uten. Vet ikke hva jeg kan vente meg. De selger østrogenkrem også. Jeg er veldig usikker på om jeg kanskje også trenger litt av det. Ganske enkelt fordi jeg har fått et fettlag på magen og sideflesk, og det er visst nok kommet fordi kroppen vil produsere østrogen. Så da er teorien min at hvis jeg tilfører så slutter kroppen å danne fettvev?? Huffamej som jeg styrer og eksperimenterer for tiden. Men jeg er kommet til et punkt der jeg gir blanke. Får bare prøve seg frem selv. Ikke mye hjelp å få iallefall. Hører gjerne fra deg igjen liisa

Her er linken igjen hvor jeg handler:

http://www.h-by-m.com/

Gidder du også skrive et innlegg og fortelle hva Omdal mener om Progesteron?? Antar at du snakker med han om det. Jeg har snart tlf-time selv.