Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: positiv til levaxin ??
Threaded View
-
13-08-05, 18:28 #5
Jeg ble jo absolutt ikke fornøyd med Levaxin, og det var nok på hekta at det ikke ble alvorlig før jeg byttet.
Levaxinen virket liksom ikke på meg. Jeg merket ikke noen forskjelll når jeg begynte med dem. Forskjell merket jeg først når jeg forsøkte å slutte ! Da merket jeg at de faktisk gjorde noe. Symptomer som leggsmerter, magetrøbbel, vektøkning, lav kroppstemperatur, ryggvondt, muskelvondt og hjernetåke kom etterhvert sterkere og sterkere og så nær som hode og legger er jeg nå bra.
Jeg har ingen formening om hva årsaken til at noen klarer seg på Levaxin og noen ikke, er. Legene sier at det bare er 10-12% som ikke klarere seg på Levaxin, men jeg betviler undersøkelsen. Legen spurte mor en gang og hun svarte at det var så bra så !
Men hun er jo ikke bra da, hun orket ikke å forklare så hun svarte bare ja - og er nok ikke helt alene om den løsningen ?
Småting for noen er muligens gjenstand for annen vurdering av en annen ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker