Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: positiv til levaxin ??
-
13-08-05, 08:56 #1
positiv til levaxin ??
hei igjen, glemte å spørre om det i det hele tatt finnes noen som kun bruker levaxin og som er fornøyd med den ??
Har en følelse at det er kun armour som fungerer og at den er supervanskeli å få tak i ?? vi burde kanskje finne en lege som selv har lavt stoffskifte og som stiller seg positiv til armour ??
han ville fått mange pasienter han !!!
det er det som er å irriterende med denne sykdommen er at man ser faktisk ganske frisk ut, men føler seg som tidligere beskrevet i forumet her, levende død!!
Håper en av dere i forumet studerer til lege så kan dere gjøre et revolusjonerende framtog i legeverden !!!
-
13-08-05, 13:19 #2
Hei og hopp!!
Jeg bruker kun levaxin og er superknallfornøyd med det jeg!!!!
Har brukt det siden mars i år og stoffskiftet mitt har stabilisert seg flott siden operasjonen!!
Nå ligger det litt høyt og det skal det grunnet kreftfunn. Men jeg lever og er så glad så glad

Med litt høyt mener jeg at FT4 ligger på 20,9 og TSH er på 0,03!
-
13-08-05, 13:28 #3
Bruker Levaxin selv jeg, og er brukbart fornøyd med det. Selv om jeg fremdeles sliter med konsentrasjonen og hukommelsen (glemmer ord og har vanskelig med uttalen til tider).
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
13-08-05, 18:10 #4Gjest
Hei!
Bruker også Levaxin ,150mg for dagen. Var oppe i 150/175, men det var i en prøvefase. Synes det funker bra- bare litt etterslep av "små ting"
Hilsen meg
-
13-08-05, 18:28 #5
Jeg ble jo absolutt ikke fornøyd med Levaxin, og det var nok på hekta at det ikke ble alvorlig før jeg byttet.
Levaxinen virket liksom ikke på meg. Jeg merket ikke noen forskjelll når jeg begynte med dem. Forskjell merket jeg først når jeg forsøkte å slutte ! Da merket jeg at de faktisk gjorde noe. Symptomer som leggsmerter, magetrøbbel, vektøkning, lav kroppstemperatur, ryggvondt, muskelvondt og hjernetåke kom etterhvert sterkere og sterkere og så nær som hode og legger er jeg nå bra.
Jeg har ingen formening om hva årsaken til at noen klarer seg på Levaxin og noen ikke, er. Legene sier at det bare er 10-12% som ikke klarere seg på Levaxin, men jeg betviler undersøkelsen. Legen spurte mor en gang og hun svarte at det var så bra så !
Men hun er jo ikke bra da, hun orket ikke å forklare så hun svarte bare ja - og er nok ikke helt alene om den løsningen ?
Småting for noen er muligens gjenstand for annen vurdering av en annen ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
13-08-05, 20:12 #6
Hei Theodora
Det er nok mange som fungerer fint med "kun" Levaxin ja - det er bare slik at dem hører man ikke så mye fra her på forumet (de fleste er ikke her på forumet mener jeg - litt dumt formulert..). Jeg vet av flere som er veldig fornøyd med Levaxin og fungerer fint på det - de har stortsett ikke hørt om Armour heller
Var innlagt på sykehus nettopp - da må man jo oppgi medisiner man bruker - det var ingen av pleierne, narkoselege eller lege som hadde hørt om Armour
Selv fungerte jeg ikke så bra på bare Levaxin, så nu bruker jeg Armour med en liten dose Levaxin i tillegg.
-
13-08-05, 22:19 #7
Regner med at det er slik at de som har fått levaxin og fungerer helt fint på det ikke har noen grunn til å se etter steder som dette, nettopp fordi de fungerer tilfredsstillende. Regner med at det er mest folk som ikke er helt fornøyd med sånn som de har det som ser etter andre som har det som dem, og dermed havner her.

Dårlig formulert, men jeg er vel unnskyldt? -Jeg er en av de levaxin ikke fungerer for..
Svar med sitat
Bokmerker