Sitat Opprinnelig skrevet av Theodora78 Vis post
Hei igjen alle sammen og tusen takk for at så mange har svart meg
det jeg lurer på er om at dersom jeg får en telefontime på balder, kan de da skrive ut resept på armour til meg uten at jeg trenger å møte opp ?? jeg bor jo i Ålesund så det blir jo et stykke åreise i tilfelle..
Tenkte hvis jeg sender over papirene mine ned dit ??

I mitt tilfelle har tsh gått fra 135 til 9 på 14 måneder (fikken sønn for 17 måneder siden) uten noen form for medisin, d.v.s. jeg har gått på homeopatmedisin men vet ikke om det er den som er årsaken.. Men mange av symptomene henger fortsatt igjen ennå.. :( t3 og t4er i referanseområdet, og gjett om legen presiserer det hver gang vi diskuterer dette
Dette kan jo være en såkalt "postphartum" thyreoditt ? Bransjesjargongen betyr bare "etter fødsel". Hvis det er så, tar det lang tid å komme seg. Kjertelen trenger da lang tid med kraftig stimulans av høy TSH.
Hvis TSH er på vei ned er det et godt tegn da. Etter min mening er det kanskje lurt å holde ut litt til for å se om ikke det kan bli enda bedre, eller kanskje normalisere seg ?
Har du målt antistoffer ?
Meninga mi har jeg fått fordi min egen erfaring med behandling med dagens thyroxiner er at de tar ikke vekk symptomer.