Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Nye prøvesvar
Hybrid View
-
11-08-05, 22:28 #1
Jeg har "alltid" hatt lav ferritin, det høyeste jeg har hatt er rundt 19 tror jeg. Sist legen reagerte hadde jeg 12, og han ba meg da begynne med jerntilskudd. Var flink en stund, men siden jeg ikke kunne ta dem sammen med Levaxin på morgenen, sklei det ut etterhvert.
Hb, jernmetning, transferrin mm var fine, så legen min mener at det ikke skal være symptomgivende det at jeg har lav ferritin.
Kosten er ganske variert, tror jeg. I hvertfall bedre nå enn da jeg var vegetarianer, da ble det for ensidig.
Jeg vet jo egentlig at det er FT4 og FT3 som er cluet her, men jeg uttrykker meg litt dumt. Er vel litt opphengt i TSH'en, siden det er den eneste verdien som er utenfor ref.grensene og dermed noe som gjør at legene må forstå at her er noe galt, hvis du skjønner hva jeg mener.
De andre verdiene har enda ikke vært under ref.grensene, samme hvor dårlig jeg føler meg. Nå er det jo ingen som vet hva mine ideelle verdier er, men det er det jo ingen som bryr seg om, heller... I hvertfall ikke hvis de er utdannet innen endokrinologiFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker