Viser søkeresultater 71 til 73 av 73
Tråd: forventninger til Armour
-
08-08-05, 22:10 #71
Kikket igjen på innlegget ditt alba. Du etterlyser gode råd. Sorry at jeg bare skriver hvordan JEG sover.
Ingen gode råd altså. Håper du finner ut av det.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
10-08-05, 00:14 #72
Jeg har gått på 90 mg en stund,prøvde meg på 120 men etter en ukes tid kom hjertebanken,men jeg kommer nok til og prøve senere igjen...
Har problemer med og sovne og får ikke noe for dette...slitsomt men når jeg sovner sover jeg så mange timer.
er på 3 halsbetennelsen nå og det er tøft og ikke få den søvnen jeg "MÅ" ha...hehe altså 10-12 timer
folk uten lavt stoffskifte steiler når jeg forteller dette...men det har jo vært værre da
hva er Melatonin...resept?
-
10-08-05, 10:16 #73
Du skriver du har gått på 90mG - men ikke av hva ? Glemsk du å ?
Melatonin er hjernes eget "sovestøv". Finnes å få kjøpt i tablettform og kan virke hvis det er mangel på dette som er årsaken.
Halsbetennelser og infeksjoner er vanlige blandt oss. Også dette : http://www.astrazeneca.no/sykdommer/...hormonell.html• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Svar med sitat
Bokmerker