Først tenkte jeg at jeg skulle vente noen dager til, men jeg fikk så lyst å formidle det som skjer.
Jeg begynte med Liothyronin torsdag i denne uken. Var jo veldig spent og etter å ha lest om ulike resultater her i forumet, så var jeg ganske nøktern.
Men allerede dag 2 begynte noe å skje med meg. Lysere til sinns, fikk lyst å gjøre noe og det er lenge siden. Måtte bare ut å gå og klarte 1/2 time, selv om det var tungt. Men det var så herlig å gå i naturen og faktisk kunne nyte det, helt rolig og avslappet. Men, jeg roet meg ned og sa at i morgen er sikkert "helvete" løs igjen.
Men dag 3 ble enda bedre, jeg har nynnet til radio/musikk, som jeg tidligere ikke har klart å ha på. Aktiv i huset og med hvilken glede. Tok selv kontakt med familie, tenk av egen frie vilje, så ville jeg ha kontakt. Det er så deilig.
I dag ( dag4) har jeg gått 1,5 time lang tur (for meg). Jeg blir mer og mer normal og det er plutselig godt å leve.
Hva dagene bringer vet jeg ikke. Jeg er forberedt på tilbakeslag.
Jeg mener jeg fortsatt har gammel dose i kroppen og ikke den som jeg nå måtte redusere. Den virker jo ikke før etter en viss tid. Altså så har jeg Litothyronin i tillegg til "full" dose. Dersom jeg skulle bli dårligere etter en tid, da kan det bety at den reduserte T4 ikke er nok. Ikke sant n'Finn?
Stemmer det så skal jeg ha økt T4 dosen. Jeg nekter å la slike gode dager gå fra meg, dersom jeg kan påvirke.
Jeg er så glad. Et nytt menneske (enn så lenge)