Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 28 av 28
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Ja kanskje det er noe annet galt? Hvem vet har en kompis med ADHD. Han mener jeg bør testes for det!! Sier at vi har de samme symptomene. Trøbbel m HODET altså! Han er professor i kjemi, men må gå på Ritalin for å fungere. Føler jeg er i grenseland til å bli hypokonder snart.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Takk for linken Nora. Den var interessant.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Noen ganger kommer temaet ADHD opp i thyroid.about.com forumet. De har forresten mange flere medisiner å velge mellom der. Den nye for narkolepsi brukes der for ADHD og firker ikke som for mye kaffe slik som ritalin gjør.
    Prøv med tran eller Efalex. Helt uunngåelig for ADHD eller lignende.

nora

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg fikk prøve noen tabletter Ritalin - til kvelden for å se om jeg kunne gire ned. Og det virket faktisk, men har bare testet om kvelden.

Gjest

Standard

:( :twisted: :evil: :x :idea: :arrow:

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Unnskyld Gjest - men den der forstår jeg ikke? Ikke slike innlegg jeg vanligvis ser her på forumet, og jeg synes faktisk ikke det gir noe fornuft. Vi prøver faktisk å hjelpe hverandre -enten du tror det eller ei.

Gjest

Standard

Unnskyld, jeg satt bare å prøvde smilene og plutseli hadde jeg trykt på ok istedenfor å slette dem.
    Håper de ikke har lagd for mye hodebry for deg....

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Nei ikke i det hele tatt! Jeg har tatt IQ-tester før så jeg gadd ikke bryne meg på den der. :idea: Grei nok forklaringen din

Side 3 av 3 Først 123

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn