Dette var interessant kris. Jeg har sendt inn "sykehistorien" min og skal som tidligere nevnt ha tlf-time den 23.08. Det at han er så opptatt av kosthold får meg til høre sirener. Jeg har prøvd så mange forskjellige typer kosthold, og jeg kan ikke si at jeg har hatt nytte av det. Bra at jeg ble forberedt på den biten! Sa han virkelig ikke noe mer om Levaxin??

Jeg er nå inne i et "suppe-prosjekt", men kan komme tilbake til det om det har noen verdi. Lav GI iallefall, med et "banansjokk" midt i uken...vel tar det igjen. Poenget mitt er at jeg føler iallefall for egen del at kost er det minst interessante i min hendvendelse til Balder. Håper uansett at jeg får tatt flere prøver - det være seg stoffskifteprøver, binyrer eller hva som helst. Også overgangsalder-prøver utover det jeg har tatt. Så utifra det du skriver, ville jeg absolutt for egen del ikke giddet noe mer enn prøvetaking. Prøvd å ta med prøveresultatene til fastlegen...tror jeg..Spent på videre kris Kost?? har ikke de fleste av oss prøvd det meste eller...?