Mine tidligere erfaringer med Balderklinikken (2 år siden): Både min sønn og jeg ble testet for en rekke matvarer og "konklusjonen" var at vi begge hadde candida - så vi satte igang med sukker- og gjærfri diett (ikke lett med en 13-åring...) i flere uker og ingen av oss ble noe bedre (sukk). Følte at diagnosen ble satt på veldig tynt grunnlag og ga derfor opp videre Balder. Følte også at diagnosen ikke stemte med egen opplevelse, og tror mer og mer på at en kjenner sin egen kropp best.
Nå har jeg altså bestilt time på Balder igjen, siden fastlegen min er lite interessert og jeg er ganske desperat siden jeg føler meg dårligere enn noen gang.

Jeg ville vært interessert i å vite hva denne testen til 600,- kan avsløre som ikke "vanlige" glutenintoleransetester f.eks kan
Kan nevne at jeg fikk målt candida-antistoffer (kr. 1000) hos dr. Strand på min sønn for å være så sikker som mulig på at candidadiagnosen ikke stemte, og han hadde ikke antistoffer mot candida, altså er ikke candida problemet (hvis jeg kan stole på antistofftesten Pust...

Fikk du noe respons fra legen ang hydrokortisonbehandling?