Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
02-08-05, 14:41 #13
Fyllesyk...
Æ har ikke smakt alkohol på over 1,5år - alikevel kjennes det ut som på formen som æ har vært på århundrets største fyllekalas!!!!Formen e i varierende grad fra time til time - dag til dag...

Fastlegen min sitter bare å himler med øynene når æ forteller han kordan æ har det... Irriterende fyr egentlig.... Han har faktisk også prestert å si at det e psykisk... Ja særlig det ja....
Har gått på levaxin i 1 år nu , men det har ikke hittil hjulpet stort... Den verste tåka har lettet - og æ klarer å lese igjen (ikke for avanserte ting..) Men æ e fortsatt uvel, kvalm, svimmel, ukonsentret, sliten, sliten og atter sliten, motorikken e ikke helt på topp, andpusten (åndenød), trang i halsen, kald og fryser mye - så har æ plutselig feber, klare kun gå korte etapper, klarer ikke trene, jobbe eller noe fornuftig. Presser æ mæ sjøl til å gjøre noe utenom det vanlige sofaopplegget mitt - e æ dårligere i dagesvis etterpå...
Noen som kjenner sæ igjen???
Noen som har nån tips??? (bortsett fra å slå fastlegen min i hodet med boka hypothyreosen og meg...?)

Svar med sitat

Bokmerker