Viser søkeresultater 41 til 50 av 52
-
31-07-05, 20:19 #41Gjest
HVA I ALL VERDEN ER DET DERE DISKUTERER? OG HVA HAR DET MED "TOPIC" Å GJØRE?
-
31-07-05, 20:28 #42
Ja Gjest - jeg har delvis falt av lasset tror jeg. Men du da? Hva snakker du om? Hva er TOPIC?
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
31-07-05, 21:02 #43
Som GJEST bør man vel kanskje undersøke hvordan brukerne i forumet man er gjest i bruker forumet ?
Kan i all høflighets navn opplyse gjest at det er helt vanlig her i dette forum å svare på delspørsmål som dukker opp underveis. Man behøver ikke lage et nytt emne - eller topic som det kalles på nynorsk.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
31-07-05, 21:20 #44Gjest
Jeg har løst problemet med å merk, kopièr og endre fontfarge ( kanskje fordi jeg er nordnorsk, ikke nynorsk
)
Merete
-
31-07-05, 22:08 #45
Takk Merete
jeg er nynorsk, men skriver bokmål her. Kanskje jeg kan greie det til slutt (spøk).
Merket meg det du skriver om at med den kunnskapen du har i dag så kunne du ikke tenke deg ukritisk å ta imot medikamenter forskrevet. Det er i samsvar med det jeg har praktisert lenge - med å lese bivirkninger før virkninger. Jeg har kastet mye.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
-
01-08-05, 21:39 #46Gjest
Min lege pleide å si; De medisiner jeg vil gi deg vil du ikke ha, men de du får av homeopat, de tar du! Tenk å ha en slik lege :P (dette var før legene liksom fant ut av all elendigheta)
Jeg har i mange år brukt homeopati i tillegg til, noen ganger i stedet for tradisjonell medisin og effekten har vært upåklagelig.
Merete
-
01-08-05, 22:05 #47
Jeg har også brukt homøopat Merete, men syntes ikke det hjalp så godt. Hvilken behandling fikk du? Jeg prøvde akupunktur, magnettrommel og fotsoneterapi.
(Nå sporer jeg vel av igjen, men n`Finn "ryddet" fint opp i det. Takk n`Finn). Ikke så lett å holde tråden hele tiden nei
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
-
02-08-05, 12:48 #48Gjest
Hei Yvette!
Jeg brukte homeopat første gang i -84, hadde en forferdelig eksem på fingre/hender. Hadde brukt Synalar flere ganger uten bedring. Fikk en 3-ukers pillekur av homeopat + en del matvarer jeg skulle holde meg unna. Har ikke hatt snev av eksem etter dette.
I -89 fikk jeg akupressur 8 ggr. for et dermoid jeg hadde i livmoren. Legers løsning var kirurgi....ve, dermoidet løste seg opp og forsvant via akupressur.
I -95 fikk jeg "nødhjelp" av homeopat igjen, jeg hadde da hyperpigmentering i ansiktet, var hoven over nyrene, hadde ødemer over øyne slik at jeg nesten ikke kunne se, var i generellt elendig forfatning. Homeopaten fikk stablet meg på beina, jeg fikk fotsoneterapi i ett år (greide å ta studiekompetansen etter jobb det året) og ble noe bedre. Nå skal jeg begynne med fotsoneterapi igjen for å se om jeg kan bli kvitt siste rest av elende
Merete
-
02-08-05, 12:53 #49
Så bra da Merete
Kanskje jeg skal skifte til annen homøopat. Jeg er på leiting hele tiden føler jeg, etter noe som kan gi meg kroppen min tilbake. Det har vært et pyton år etter at jeg begynte med Levaxin. Har du sluttet med medisin? Kan kjertelen ta seg opp igjen tror du med homøopatisk behandling? Selv om den er konstatert "død"?
-
02-08-05, 14:57 #50Gjest
Hei!
Nei, jeg tar for tiden 150 mg Armour, 17,5 mg Hydrocortone og 0,025 mg Florinef daglig. Medisinen kan jeg aldri slutte med, men jeg kan få skrotten til å bruke den bedre...fortere
Dette + et par andre ting er grunnen til fotsoneterapi til høsten.
Merete
Svar med sitat
Bokmerker