Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
31-07-05, 19:23 #27
Øverst til høyre i hvert innlegg står en knapp merket "Sitér". Bruk den for å sitere andre.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Firmaene har investert milliarder av kroner i cox2-hemmere. Dette er penger de gjerne vil ha igjen. For pasienten ville det selvsagt vært å foretrekke at de fixet sitt eget produkt fremfor å forsøke å stille andre produkter i uheldig lys. Men det tar tid og koster mye penger å utvikle legemidler. Det er kanskje derfor man nå ser oppslag som trekker sikkerheten til tradisjonelle NSAIDs i tvil. Dersom man klarer å dokumentere at NSAIDs gir like høy overhyppighet av hjerte/kar-sykdommer som Vioxx, er det mindre grunn til å velge NSAIDs fremfor Vioxx.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Jeg vet ikke med sikkerhet at det er dette som skjer, men det er påfallende at det først var etter Vioxx ble trukket at man begynte å snakke om hjerte/kar-bivirkninger på NSAIDs.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.

Svar med sitat
Bokmerker