Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
30-07-05, 22:42 #11
Ikkeno' kameraderi noensteder her. Det er kun et spørsmål om kroner og øre for kommersielle aktører (legemiddelfirmaer). Vi kan mislike det til krampa tar oss, men det er livets harde realiteter.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Du står fritt til selv å frembringe nødvendig dokumentasjon, og søke om markedsføringstillatelse for Armour. Ikkeno' "kameraderi" hindrer deg i dette. Se http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles...1222-1559.html for nærmere detaljer. Legg særlig merke til kapittel 4.
Ingen har funnet det regningssvarende å markedsføre Armour i Norge. Utgiftene ved markedsføring står tydeligvis ikke i ønsket forhold til inntektene som markedsføring antas å ville gi.
Jeg har skrevet deler av det lovverket du her angriper. Og du går svært langt i retning av å beskylde meg for å være korrupt, jf "kameraderi". Til din opplysning vil jeg nevne at syntetisk versus naturlig frembragt substans ikke var vurderingstema overhodet for meg når jeg foreslo og fikk gjennomslag for endringer i lov- og forskriftsverk. Jeg så kun på vitenskapelig dokumentert effekt og pris.
Normalt ville de beskyldninger du kaster mot meg gjort meg fornærmet. Ikke i dette tilfellet. Din injurierende kraft har begrensninger.
Jeg betviler ikke din sykdomshistorie. Ingen kjenner den bedre enn deg. Men jeg føler meg ikke betrygget av din regelverksforståelse, slik den kommer til uttrykk i dine innlegg.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.

Svar med sitat
Bokmerker