Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Blodprøver
Threaded View
-
24-07-05, 19:35 #12
Oppturen følges av nedtur her også. Det tar tid å bygge opp igjen stoffskiftet, men til hva ? For meg var det omtrent som å bytte ut noen symptomer med noen andre. Hva er best - epler eller pærer ?
Mirakler skjer nok ikke om du har hypothyreose iallfall. Din egen kjertelproduksjon kan ikke erstattes med full virkning. Iallfall ikke med en eneste syntetisk produsert hormon. Og ikke fra grisen heller selv om min erfaring er at denne langt er å foretrekke.
For meg framstår leger og andre som anbefaler å erstatte en kroppslig komplissert produksjonsprosess av flere hormoner man ikke kjenner den fulle virkning av, med ett eneste syntetisk produsert hormon som lite troverdige. Det er vel mine egene ( svært dyrkjøpte ) erfaringer med den behandling som jeg mottok til for et år siden som gjør at jeg tenker sånn.
Jeg syns det blir graverende når vi som vel den eneste pasientgruppe nektes behandling av andre medisiner en en eneste en !
Det skal vel ikke så stor fantasi til å fatte at flere kunne få det litt bedre om de hadde fått et tilpasset tilbud ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker