Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
24-07-05, 19:32 #5nemi_137 Gjest
Tusen takk for alle svar.
Jeg trener ikke nå lenger, og spiser egentlig ikke så veldig sunt. Jeg sier til meg selv at jeg må begynne med det, men jeg orker ikke, gidder ikke!
Men jeg vet jeg MÅ! Så det er vel bare å sette i gang..
Det jeg har funnet ut med denne sykdommen, er at den gjør meg "lat". Jeg føler iallefall det..
Jovalo: hva er reconnecting healing ? Hva vil det si?
Nina: Jeg føler jeg ikke kan avlyse i siste liten. Samvittigheten min gnager hele tiden. Jeg har blitt mye mer innestengt etter at jeg ble syk..og når min samboer også sliter med diverse psykiske ting, så er det ikke så veldig lett! Forresten, hva er graves? Er det det samme?
Har noen av dere holdt fast på partneren deres? Legen jeg går til fortalte oss at det var ganske så vanlig at forhold ble brutt..
Og ang det å trene..opplever noen av dere å bli så slitne at dere bare griner? Jeg blir så sliten, og orker ingen ting, og så begynner jeg å gråte! Syns nesten litt synd på sambo jeg som må gjennom så mye
Tusen takk for svar. Jeg skal prøve å spise sunnere, og jeg skal begynne å trene..trenr du på helsestudio? Og så er jeg nysgjerrig på hva reconnecting healing er..

Svar med sitat
Bokmerker