Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Blodprøver
Threaded View
-
24-07-05, 15:34 #9
Så sant så sant n`Finn. Joda jeg hadde lave prøvesvar. !.måling fT4 12, fT3 4,3, TSH 4,82 (økte til 7,56 etter i mnd med 50µg Levaxin) og AntiTPO 11.
Hva er patologisk n`Finn?
Når jeg ikke har hatt antitoffer er det da mer trolig at det er noe "utenfor" som skaper lave verdier på stoffskifteprøver? Som jeg har sagt tidligere så har jeg ikke hatt denne voldsomme trettheten. Bare ikke orket så mye annnet enn trimmen min. Mye derfor jeg nå lurer på om jeg bare har hormonsprett i forhold til overgangsalder. Men nå skal det være sagt at jeg sluker alt jeg leser for tiden, og prøver det meste. Synes liksom ikke noe kan bli verre enn dette året med medisin har vært.
Legen? Tja...satt langt inne den Liothyroninen. Og med Armour? Venter til timen jeg har hos Balder-klinikken med den tror jeg. Og håper å få en skikkelig sjekk der. Nå ser jeg at elin ikke er førnøyd med denne klinikken, så jammen kan en stakker til slutt bli overlatt til seg selv til slutt.
Hvor mange dager kan jeg eksperimentere med å ikke ta medisin? 3-4? Og hva så hvis jeg må til igjen? Starter jeg da på "scratch" igjen? Skal ta nye prøver om 2 uker så kanskje det er lurt å vente...? Huff som jeg styrer..
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker