Solskinnshistorie

Har lyst til å fortelle om en historie som man skulle tro var for god til å være sann. Jeg er en klassisk pasient med lavt stoffskifte, heldigvis ble det oppdaget før jeg vimset meg til en ulykke i trafikken el.l. Men det var farlig nære noen ganger. Huttetu. Dere vet hvordan det er - jeg var hun tanten som aldri husket bursdager el.l. Sykdommen ble oppdaget i 2001, jeg har nok hatt lavt stoffskifte siden barnefødsel ti år tilbake i tid. Heldigvis hadde jeg litt hår igjen på hodet, selv om jeg var skikkelig redd.

Vel, første runde var å starte med Levaxin hos fastlegen. Det hjalp litt, men alt falt fort tilbake til det gamle. Gikk til Oftebro og fikk så Liothyronin, og verden rundt meg ble litt mer lettere å henge med på, men bare i perioder. Startet med vitamin K og B12 sprøyter, samt DHEA. Ble vesentlig bedre, men igjen, falt på bunnen i perioder igjen. Var sykemeldt noen uker, hanglet meg gjennom livet. Alt går, tross alt..

Men! startet så hos Balder (Dr. Schøtt) og fikk tre ting som var som en energibombe for meg. Vitamin D, Magnesium og Rosenrot. I tillegg ble B12 sprøytene doblet. Det er helt fantastisk - JEG ER UTE OG LØPER 40 MINUTTER NESTEN HVER KVELD (les den setningen igjen)!! Og den eneste grunnen til at det ikke er hver eneste kveld, er fordi kroppen min er ikke godt nok trent til mer, selv om motivasjonen er på topp. Tenk dere - jeg sitter hjemme og er RASTLØS!! Den følelsen hadde jeg glemt hvordan var.

Mye av de vitaminene jeg tar selges ikke rent i Norge. Derfor kjøper jeg de bare på Internett. Denne siden kan anbefales https://www.vitaminlife.com Det er veldig viktig at hvis du kjøper DHEA der (billigere enn i Norge), så pass på at du får fra AMNI produsenten. Første gangen må du også ordne tollpapirene, men jeg har fikset dette på enkleste måte gjennom posten. Det koster en 100 lapp, men i helheten blir ikke det stort.. Husk at portoen også er ganske dyr, men det viktiste for meg er at jeg får akkurat det jeg trenger. I tillegg spiser jeg omega 3 kapsler, ellers spiser helt, helt normal mat. Poteter = namnam.

Så nå gjenstår det bare å psykisk takle tabelett-brettet

Flittig Lise