Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Hybrid View
-
08-07-05, 12:45 #1
Det hørtes kjent ut, SportBoy... Da jeg begynte på Levaxin, opplevde jeg ganske raskt (etter en ukes tid) bedring - men noen dager senere ble jeg brått mye dårligere. Og for hver doseøkning har jeg blitt gradvis dårligere, ca. 10-14 dager etterpå.
For min del har jeg blitt mer og mer overbevist om at det henger sammen med binyrebarkproblemer. Det er nemlig et helt vanlig symptom at man blir dårligere av å få tilført kunstig tyroksin - binyrebarken klarer ikke å henge med på det økte stoffskiftet.
Kanskje du skulle lese litt i informasjonstråden min om stoffskifte- og binyrebarkproblemer?
http://www.toreolsen.com/forum/viewtopic.php?t=196
Og forresten; ja, det er mulig å ha lavt stoffskifte selv om verdiene er innenfor referanseområdet! Husk at disse referanseområdene er veldig vide - og selv om man antar at alle man har testet for å komme fram til disse verdiene er friske, kan det jo godt tenkes at noen av dem har hatt uoppdaget hyper- eller hypotyreose! Det er bare 2,5% av befolkningen som kommer under referanseområdet pr. definisjon - mens lavt stoffskifte etter noen beregninger kan ramme opptil 10% av befolkningen. Det sier seg selv at dette ikke henger helt i hop...

Svar med sitat
Bokmerker