Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Threaded View
-
08-07-05, 08:43 #23
Så det er med andre ord mulig å ha lavt stoffskifte selv om ikke "fritt t4" ligger under normalgrensa satt av labratoriet?
Symptomene kan stemme det med lavt stoffskifte. Jeg får prøve levaxin litt å se hva som skjer. Hvor mye bør man opp i og øke til etterhvert. Har hørt at man skal øke hver 3-4 uke til man får overdosesymptomer. Nå bruker jeg 100 mikrogram i døgnet(50 mikrog morgen og 50 mikrog kveld), men legen har bare sagt at jeg skulle ta 50 mikrogram om dagen. Tok 50 mikrogram i 3 uker, men følte meg ikke bedre, så vurderte å trappe opp for å se om det er noen forskjell. Blir liksom bedre de første 2-7 dagene, også blir jeg mere trøtt igjen, og når jeg trapper opp dosen blir jeg mye bedre, mindre trøtt og får mere overskudd i 2-7 nye dager. Noen som har opplevd det slik?Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

Svar med sitat
Bokmerker