Viser søkeresultater 1 til 10 av 210
Tråd: kris sin loggbok!
Threaded View
-
01-07-05, 11:44 #11
Kan ikke si annet enn takk igjen Nora.
Jeg har begynt å ta selen. Såg for en tid tilbake i forumet. Er det viktig når på dagen man tar det? Nært eller langt fra medisintidspunktet?
Jeg skal også be om ny Anti-TPO. Litt lenge siden den sist. Siden jeg har mye kroppsverk og har utelukket div. ved skjelettundersøkelse og reumatisme, så antar både jeg og legen at jeg havner i denne "fibromyalgisekken".
Jeg forstod det slik at for kvinner er den optimale døgndosen med Levaxin 150mg. Hvorfor skriver dere ug forresten? Står ikke det på mine pillebokser, men jeg antar det er det samme. Hvis jeg ved neste måling ikke er kommet i øvre sjiktet igjen, kan jeg da øke dosen gradvis til 150 mg. Skal ikke ta ny prøve før etter fellesferien og da har jeg hatt noen uker på meg til at det stabiliserer seg.
Vekta kryper hg for hg nedover etter at jeg i smug begynte med Liothyronin. Ikke mye ennå, men ikke lenger opp! Kan det bety at den trolig virker positivt for meg også på de andre plagene etter hvert? (De usynlig)? Nå får jeg resept på disse neste fredag da jeg skal til legen uansett. Ville ikke gi meg det over tlf i går. Vel vel....han er ikke så verst allikvel. Negativ, men han lar meg få prøve iallefall!! Likevel synes jeg fortsatt at det er hans oppgave å foreslå dette til meg når jeg forteller han at jeg ikke er bra! Men jeg leser jo at andre sliter mer enn meg med legene sine tross alt. Så jeg får takk pent og neie yndig
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker