Viser søkeresultater 1 til 10 av 210
Tråd: kris sin loggbok!
Threaded View
-
30-06-05, 22:35 #11
Takk igjen Nora. Hjelper ikke å skrive logg og tro at legen "ikke vet det". Fikk snakket med han på tlf i dag. Jeg ringte for å få utskrevet resept på Liothyronin. Jeg forklarte at jeg har gått i 9 mndr med ulike målinger, men kroppen er og blir den samme - med kroppsverk og hjernesvinn osv. Jeg spurte høflig om det ikke var på tide å få prøve noe annet?? Han er rimelig grei og sa at det kan jeg nok få, men "personlig tror jeg ikke det hjelper deg"!! :twisted: That`s it!!
Er ikke sjekket for hemokromotose. Jeg er kvinne så jeg skjønner at jeg har forhøye verdier. Må få komme med en parents her. Som du har lest har jeg tatt hårmineralanalyse. Og der fulgte med en boks jerntabletter!! Jeg spiser de ikke! Vil ikke ruste opp innvendig.
Ellers lurer jeg på hvordan jeg kan vite om jeg har det bra med T3 og T4 når blodprøvene og kroppen ikke samsvarer. Tar kanskje noe mer tid. Jeg har ikke klare symptomer som f.eks det du skriver om at du mister hår. Alt er det samme hele tiden. Men spent på dette med Liothyronin.
Bør jeg sjekke for hemokromotose tror du? Begynner på bli litt engstelig. Sjekket litt på nettet. En lei sykdom den da!!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker