Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
27-06-05, 09:51 #14baremei Gjest
Synes slett ikke det var så dyrt, jeg. Det er jo firmaer med både store inntekter og avskrivingsmuligheter og skattefradrag vi snakker om, og dette kan for eksempel høre innunder "utgifter til inntekts erhvervelse".
Opprinnelig skrevet av kris

Og får de først markedsføringstillatelse vil også markedet øke, for da vil legene motta informasjon via f.eks. Felleskatalogen og egne informasjonskanaler, og medisinen vil bli mer kjent og dermed mer brukt.
Men at firmaet ikke gidder når det tilsynelatende er så få mennesker som har et behov her i landet (og inntekter deretter, selvfølgelig), det skjønner jeg. At behovet er skrikende vet derimot vi, bare så synd at andre folk ikke vet at de har behov.
Men det kommer, det kommer. Tror jeg.
Legg sammen hvor mange du har fortalt om Armour til, gang det med antall Armour-brukere og du får en effektiv jungeltelegraf. Den dagen en bekjent har fått stoffskiftetrøbbel og Levaxin og ikke blir bedre kommer haun til deg, og spør forsiktig om den derre naturmedisinene du nevnte, vet du...
Så presiserer du at det neimen ikke er hverken naturmedisin eller heksebrygg, men fullgod medisin. Og dermed har vi fått oss en predikant til...
Kanskje jeg skulle finne frem skjemaet igjen, som jeg laget før vi ble hacket... Ny tråd kommer.

Svar med sitat

Bokmerker