Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Tråd: Vekt

Meg Gjest

Standard Vekt

Hei!

Er det andre som sliter med at vekta svinger som en jojo fra dag til dag? :(
    Går på Levaxin 150 mg daglig og har begynt på Fedon light- dvs at jeg i tilegg må kutte ut melk, sukker,alle typer mel uten rismel+ kutte ut potet, pasta,brød. Vekta har på 5 dager svingt opp og ned 4 kg ( ett par kg i døgnet) på det meste ca 3 kilo- ikke bare ned men også opp igjen . Spiser bare reine matvarer og salater og drikker kun vann- føler meg som en sau på beite-er det levaxinen som gjør det så vanskelig å gå ned.
    Må nevne at jeg tidligere hadde høyt stoffskifte og gikk heller ikke ned da selv om jeg var hyper så det holdt. Er nå optimalt behandlet i følge lege , da prøvene ligger "tett opptil "og "midt i smørøyet"

Hilsen

Meg

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Så du sliter også altså! Her er masse stoff om vekt og vanskeligheter med å få bort kiloene. Jeg skrev nettopp noe om dette under tema "Hårmineralanalyse", men du finner bedre svar i forumet om du leter litt.

Du er ikke alene. Mager trøst, men klem fra meg
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn