Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
24-06-05, 17:51 #15
Jeg kan jo egentlig bare fortelle om egen erfaring. Å råde noen på tvers av legeråd er ulovlig.
Jeg har et veldig greitt forhold til min lege. Han "blander" seg ikke oppi hvordan jeg styrer doseringen, men når jeg er der får han en lapp som jeg har skrevet ned eventuelle dosereguleringer på. Det var ofte på Levaxin, nå vil det bli mye sjeldnere.
Etter overgangen til Armour er han litt mer "følsom", men det går helt fint.
Hvis man skal følge pakningsvedlegget som er med Armour, så går egentlig det ganske drastisk til verks. De mener man skal øke med et kvart Grain hver 14dag til idealdosen er nådd. De antar at denne er opp imot 3Grain. Doser over dette er det grunn til å mistenke resistans på.
Jeg tror man kan følge denne oppskriften, telle hvilepuls og bare stoppe økningen når hvilepulsen øker.
Etter min erfaring er det også helt u-problematisk om man skulle gå for fort fram. Bare hopp over en dose og fortsett med en litt lavere.
Skulle anta at det er helt ok om du ringer og sier at du ønsker å øke med en kvart ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat

Bokmerker