Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
22-06-05, 14:30 #15
Bruker
- Medlem siden
- Jun 2005
- Sted
- Drammen
- Meldinger
- 7
Tusen takk for veldig raskt svar; Nora. Jeg er veldig takknemlig for du tar deg tid.
Dessverre så ble min blodprøve tatt kl 0900, så der er det nok ingenting å hente. Skulle ønske det var........
Om jeg har forstått dette riktig, så har jeg sub-klinisk hypotyreose, jfr artikkel av Rolf Jorde 9/2002 TfNL og også det du sier til meg nå.
Et annet ord for: vi vet du er iferd med å utvikle sykdommen men vi gir deg ikke medisin ennå for det er ikke tilstekkelig ille??
(og vi ser selvfølgelig bort fra at prøvene over 9mnd har vist avvikende verdier, symptomene er sterke samt familiehistorikk med sykdommen)(Vi=medisinere)(eller de strenge/uvitende- for etter som jeg skjønner er det noen som godtar medisinering i mitt stadium.....)
Jeg er veldig spent nå på hva legen vil si, eller egentlig er jeg redd for at jeg vet det.........ny blodprøve om tre måneder...men jeg får sykemelding; merkelig at de synes det er bedre enn medisin; Personlig vil jeg helst slippe, og få lov til å føle meg bra.
Men; slik er vel livet........
Uansett; veldig glad
for at du og andre er der til å hjelpe oss "nybgynnere" frem i jungelen av t3 t4 ft3 ft4 tsh anti tpo'er og alle andre merkelige prøveverdier......Fantastisk at dere tar dere tid/anledning til å dele erfaring og kunnskap.
Klem SissiFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Har jeg et stoffskifteproblem?
Av Anita75 i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 13Siste melding: 07-05-09, 22:25 -
Stoffskifteproblem etter graviditeter.
Av nuttisen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 06-02-09, 11:04 -
kan jeg ha et stoffskifteproblem mon tro? :O
Av kvulpe i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 09-10-07, 22:20 -
Begynnende stoffskifteproblem?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 05-09-07, 09:40 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat

Bokmerker