Hei igjen n`Finn

Takk for svar. Kan bli forvirret av mindre. Binyrepulver og hypofysepulver er fra økoligiske kalver fra New Zealand fikk jeg opplyst. Jeg fortsetter en stund til med denne "Skreddersydde pakken" i et ørlite håp om at det hjelper. Har, som deg, liten tro på gjenoppliving av en død skjpldbruskkjertel. Der tror jeg at hun lover for mye.

Har også et lite utlslag på mineralet Kadmium, og der er halveringstiden 90 år!! Hvorfor opplyser de om slike mineraler som aldri vil gå ut av kroppen uansett?? Og det får meg til å lure på denne igjen "skreddersydde" pakken. Jeg har stilt kritiske spørsmål til Homøopaten som utdanner andre "terapeuter" i Norge, og jeg har sendt dialogen til bladet Mat og Helse, som trykket en artikkel om nettopp hårmineralanalyse. Jeg har fått tilbakemelding fra lege Stig Bruset, som stiller spørsmålstegn ved den. Og han er legen i bladet!

Likevel slakter jeg den ikke ennå. Skal gå på dette i 3 mndr. Har gått i 1 mnd. Jeg MÅ prøve det som finnes på markedet! I et desperat håp om hjelp! Og jeg er kanske ikke alene om det antar jeg. Jeg er jo egentlig i startfasen i forhold til mange av dere. Og jeg skjønner ikke at det ikke har klikket for mange av dere! Jeg er i grensland.