Tusen takk for svar til n`Finn!

Jeg er så usikker på hva som skjer og jeg merker hos legen at han vet ikke helt hva han skal gjøre med meg. Dosen med Levaxin blir liksom øket og minsket tilsynelatende litt tilfeldig, men nå har jeg gått på medisinen bare noen måneder. Og du snakker om ÅR!!! Jeg blir skremt.

Er nok blitt litt skeptisk på dette kosttilskuddet, men løftene var store på at dette var "mirakelmedisinen". Forstår at Armour er noe annet. Jeg får spørre legen. Har vært der x antall ganger siden jeg fikk tigget meg til en blodprøve. Det var homøopat som sa til meg at jeg måtte komme meg til lege og få Thyroxin. Legen kikket skrått på meg og sa at jeg såg ikke ut som en som hadde lavt stoffskifte. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle se ut?? Samme homøpat sa at jeg hadde vært hos henne i 1998 og at hun allerede da hadde notert lavt stoffskifte. Det husker jeg ikke, men jeg har ikke hatt særlige plager - annet enn denne "merkelige" vektøkningen. Pluss litt diffuse rariteter. Derfor jeg valgte homøopat først. Vanskelig å forklare til legen at man er stiv i ansiktet, at ordene stokker seg når jeg prater, at jeg sliter med å treffe riktig tast på tastatur+++

Men hvis jeg virkelig har gått så lenge uten medisin, hva er utsiktene da? Jeg klappet fullstendig sammen når jeg begynte på Levaxinen og hodet og hjernefunkson er ikke som de en gang var.

Var til ultralyd av skjoldbrukskjertel og fikk beskjed at den er "død". Han sa virkelig det legen! TSH er 0,01. T3 har gått fra 6,9 til 3,9 på 2 mndr. Betyr det at jeg ikke trenger Liothyronin? Eller Armour? Har lurt litt på det når jeg har vært inne på forumet og lest. T4 var da henholdsvis 22 og 13 som jeg skrev først. Jeg er så forvirret.

Dette forumet er bare FANTASTISK og dere er alle SÅ FLINKE til å gi råd!