Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Hårmineralanalyse
Threaded View
-
18-06-05, 19:41 #12
Litt om Armour.
Dette må ikke forveksles med kost-tilskudd. Dette er naturlige hormoner. Kjertelen fra svin pluveriseres og blandes med andre kjertler slik at en garanterer likt produkt hver gang.
Jeg bruker dette selv og er kjempefornøyd.
Armour inneholder alt som kjertelen produserer - også det legene ikke vet noe om eller bagatelliserer nødvendigheten av.
Levaxin inneholder kun det forhormonet som kjertelen produserer mest av - T4. Noen kan klare seg med dette - men ikke jeg - og kanskje noen til da.
Jeg fikk - som deg - masse kroppsverk da jeg startet med Levaxin og dette blei iløpet av 17 tolmodige år til et helvete rett og slett. Verdiene hoppet opp og ned og de evige dosejusteringene blei det aldri slutt på.
Og jeg fikk ikke noe alternativt tilbud til Levaxinen - jeg måtte MASE ! Og jeg må også betale min nye og sterkt forbedrede livskvalitet selv !
Jeg må få nevne at jeg er skeptisk til biologiske produkter fra bovine dyr som feks. ku på grunn av muligheten for smitteoverføring av sykdommer.
Om det virkelig er kjertelekstrakter så er dette jamngodt med funksjonsdyktige hormoner og vil komme som et tillegg til Levaxinen din - en slags kombibehandling altså.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker