Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: Sangovin

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    175

Standard Sangovin

Hei

Jeg og mange med meg sliter også med eksem og ledd/muskelsmerter. Jeg ble anbefalt av en dame å drikke korallvann - skulle være så effektivt. Jeg har nu kjøpt det på helsekost - har alltid ei mugge stående i kjøleskapet. Jeg er av den mening at alt skal prøves før man kan si at det ikke nytter.
    Noen som har prøvd??

Sakset siden til Sangovin:

"Sangovin
    Sangovin er originale korallmineraler fra Okinawa (Scleracitina-gruppen) i Japan. Av 2500 koralltyper er Scleratin-gruppen en helt spesiell art. Forskningsanalyser viser at denne koralltypen har en sammensetning som er svært lik menneskets skjelett. Når vann kommer i kontakt med korallmineralene fjernes straks klor og surhet, og vannet blir mer basisk. Bakterietilvekst forhindres og vannet berikes med en rekke mineraler og sporstoffer.

Vann er verdens eldste medisin
    Ved å drikke ca to liter korallvann daglig hjelper du alle kroppsfunksjonene til å fungere optimalt og gi kroppen riktig væskebalanse. Riktig væskebalanse er viktig for at kroppen kan kvitte seg med giftig celleavfall og slaggstoffer. Sangovin korallvann hjelper også kroppen med å opprettholde en riktig pH balanse, virker syrenøytraliserende og immunstimulerende.

Sangovin er spesielt godt for:
    Immunforsvaret, hjerte og kretsløp, fordøyelsen, mage- og tarmsystemet, huden og stoffskiftet. "

Gjest

Standard

Jeg drakk mellom to og tre liter korallvann i to år. Ble nok noe bedre av levertallene og av psoriasis, men korallvann er veldig basisk og jeg fikk problemer med fordøyelsen etter vært fordi syreinnholdet i magen ble for lavt.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    175

Standard

Hei gjest

Hørtes ikke helt bra ut at du fikk problemer med fordøyelsen. Men,..jeg fortsetter nu i alle tilfelle og ser hvordan det går. Er i bra form for tia - ei stund sia jeg har hatt eksem...om det er vannet eller om det har noe med stoffskiftet å gjøre..se det er ikke godt å si. Fortalte legen at jeg hadde begynt med det, i og med at jeg bruker såpass mye annet helsekostprodukter - men han hadde ingen innvendinger.
    Vi er jo så forskjellige vi mennesker - og kan reagere på ulike vis.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn