Hei Gjest.
Er enig med Marge. Jeg gikk opp hele tiden når jeg brukte Levaxin. Ble også dårligere ellers.
Begynte med Armour for 13mnd siden og har gått ned hele tiden. Nå er jeg bare få kilo over, og må vel sloss med dem som naturlig er.

Vi blir nok litt "dessinformert" for mange tror at blodprøven legen tar er et mål på stoffskiftet.
Det er det ikke.
Det er en måling som kan vise om hvor god forutsettningen for et stoffskifte er. Den sier ingen ting om stoffskiftet hvirkelig har skjedd !
Og det er en viktig forskjell.
Husk at stoffskiftet ikke foregår i blodet. Blodårene er bare en transportvei for (bla) stoffskiftehormoner. De er på vei fra produksjonssted til jobb. Dagens målinger sier bare hvor mange som er på vei til jobb. Ikke om de går på jobben !

De målingene som kan si noe om de virkelig gjør noe på jobben er termometeret og vekta !
Hvis de gjør noe på jobben skapes det overskuddsvarme som igjen skaper kroppstemperaturen 37¤C.
Det som "brenner" er karbohydrat - som kroppen skaffer ved å omdanne fett ! Og fettlagrene skal da minke om man ikke fyller på for mye da.

Dermed er disse to "instrumentene" brukbare, men bruksanvisningen må følges. Temp må tas uten at muskeaktiviteten påvirker resultatet - altså når man våkner, og man må være ærlig med kaloriinntaket !

Levaxin klarer ikke å senke vekt og klarer ikke å øke kroppstemperaturen - på meg iallfall. Ikke ved "overdoser" heller. Jeg har prøvd alt som tenkes kan, men obs at dette nok ikke gjelder oss alle sammen.