Hei

Jeg og mange med meg sliter også med eksem og ledd/muskelsmerter. Jeg ble anbefalt av en dame å drikke korallvann - skulle være så effektivt. Jeg har nu kjøpt det på helsekost - har alltid ei mugge stående i kjøleskapet. Jeg er av den mening at alt skal prøves før man kan si at det ikke nytter.
Noen som har prøvd??

Sakset siden til Sangovin:

"Sangovin
Sangovin er originale korallmineraler fra Okinawa (Scleracitina-gruppen) i Japan. Av 2500 koralltyper er Scleratin-gruppen en helt spesiell art. Forskningsanalyser viser at denne koralltypen har en sammensetning som er svært lik menneskets skjelett. Når vann kommer i kontakt med korallmineralene fjernes straks klor og surhet, og vannet blir mer basisk. Bakterietilvekst forhindres og vannet berikes med en rekke mineraler og sporstoffer.

Vann er verdens eldste medisin
Ved å drikke ca to liter korallvann daglig hjelper du alle kroppsfunksjonene til å fungere optimalt og gi kroppen riktig væskebalanse. Riktig væskebalanse er viktig for at kroppen kan kvitte seg med giftig celleavfall og slaggstoffer. Sangovin korallvann hjelper også kroppen med å opprettholde en riktig pH balanse, virker syrenøytraliserende og immunstimulerende.

Sangovin er spesielt godt for:
Immunforsvaret, hjerte og kretsløp, fordøyelsen, mage- og tarmsystemet, huden og stoffskiftet. "