Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
21-05-05, 17:10 #2gjest Gjest
Mange vil ha stort utbytte av å forandre på kostholdet ved lavt stoffskifte.
Jeg vil ikke anbefale Atkins....da du da ikke kan unne deg frukt og grønnsaker untatt i svært begrenset mengde.(selve oppstart er det maks 20gram karbohydrat pr. dag...)Jeg har flere venninner som har gått på Atkins og jeg skal love deg at de angrer...du går raskt ned i vekt og kan holde deg der lenge om du holder deg til "planen" men alle sliter med rett og slett at de legger på seg ved å spise frukt og grønnsaker...og man går jo da glipp av en hel del viktige vitaminer og antioksidanter.Jeg vil absolutt anbefale deg Lindberg.(grete roede sitt opplegg er nå forandret slik at det nærmer seg mere og mere Lindberg)...altså: Mer proteiner og komplekse karbohydrat og riktig type fett!! Det kan enkelt gjøres ved å droppe ene brødskiva til fordel for noe mere proteinrikt pålegg...Mindre pasta til fordel for grønnsaker... Du finner masse god hjelp i bøkene til Lindberg Kenn Hallstensen på klikk.no er også en dyktig mann.
Det første jeg fikk beskjed om da jeg kom til Balder-klinikken var å legge om til et slikt kosthold... og de folka der vet hva de gjør. Jeg er nå mange kilo lettere, slipper godtesuget og er mett og fornøyd. Trim kommer du dessverre ikke utenom heller
Lykke til

Svar med sitat
Bokmerker