Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
19-05-05, 10:28 #3
Sjelden logikk det derre da. Kurere lavt stoffskifte med å senke dosen !
Skift lege.
Sånne som eksperimenterer for å skaffe egen erfaring har du ikke mye nytte av Marianne. Og om jeg skal tippe så bruker denne "typen" laaang tid. Ofte er det familiære (heriterende) årsaker til at en har stoffskifteproblemer. (har det selv)
Det nytter ikke med annet enn å finne en thyroxintype som funker på en.
Jeg har selv ikke prøvd andre enn Levaxin og Armour, men sistnevnte funker så bra at jeg vil gi den en sjangs. (et par år)
Hvis ikke de andre i familien har problemer med Levaxin er det ikke så lett og få forståelse der, men prøv å få deg time hos noen som har skikkelig greie på dette. Du kan forlange at legen søker om utredning hos Endokrinolog på sykehuset - eller du kan selv bestille time hos feks. Balderklinikken eller en annen nær deg.
Ikke gi opp - og gi deg god tid når du forteller om dine symptomer. Og IKKE ta kortversjonen fordi du har fortalt historien for n`te gang !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24

Svar med sitat

Bokmerker