Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
18-05-05, 23:12 #2marianne Gjest
Om jeg har riktig dose aner jeg ikke.. jeg kom til legen i september i fjor.. da hadde jeg hatt sterke symptomer siden jeg var 15-16.. er i dag 20. han tok prøver, og mente verdiene mine lå i grenseland, men da jeg sa at både far og bestemor har lavt stoffskifte, gikk han såvidt med på å gi meg resept på levxin. startet med 25 og økte (på eget intiaitv, da jeg ikke merket noen bedring) til 50 daglig og deretter 75.. etter å ha tatt 75 daglig i 3 måneder merket jeg fortsatt ingen spesiell bedring.. er ganske slank men sliter med at alt jeg spise legger seg rundt magen (som ikke er slank) og det enda jeg bare spiser frukt, grønt, knekkebrød og fisk o.l.. og trener masse.. i tillegg er det konsentrasjonen og hukommelsen, tørre hender, røyter hår, brain fog, sprø negler, stort søvnbehov ++
så gikk jeg til legen og sa jeg ikke følte meg bedre. Og ville forsøke armour. han mente man skulle ha "is i magen" (Fy f det er provoserende) så han ba meg trappe gradvis ned med levaxinen helt til null. Han mente at ettersom levaxinen ikke funket, var det ikek vits å øke dosen på noe som ikke fungerte. I stedet skulle jeg gå medisinfri og se om ikke stoffskiftet stabiliserte seg av seg selv.. er nå nede i 25 daglig. Er vanskelig å si om jeg har blitt bedre/verre.. har gått så mange år med lavt stoffskifte.. tar kanskje lengre tid, kanskje skulle jeg gitt levaxin sjansen over litt lengre tid.. hva mener dere?
jeg blir så lei meg over at ikke legene tar denne sykdommen mer seriøst og setter seg inn i den. Er så ung enda og har ikke lyst til å leve slik som nå.
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24

Svar med sitat

Bokmerker