Hei Alba, det er både vanskelig og lett å følge en slik kur.

Det som teller for:
Du slipper å telle kalorier. Det eneste du måler er grønnsaker og slikt som inneholder karbohydrater. Det andre, egg, fisk, kjøtt, ost etc. spiser du til du er mett.
Du slipper å gå sulten til sengs.
Det passer hvis du liker kjøtt og fisk.

Det som teller mot:
Det tar litt tid å lage mat uten vante ting som brød, poteter, pasta og ris. Til lunsj har jeg salat med stekt kylling eller skinke. Tenk hvor mye fortere det går å lage brødskiver å ta med isteden.
Det koster litt penger. Du spiser dyrere ting som rent kjøtt og fisk, og mer av det enn ellers.

Men alle slankekurer koster litt penger, fordi de baserer seg på rene råvarer og mye forskjellig grønt. Og så kan du lage lavkarbobrød med soyaprotein og egg. Det er ikke like godt som vanlig brød, men går an.

Glemte å nevne Eat, det er også lavkarbo. Da er vel alle lavkarbodiettene nevnt?
Du kan kjøpe Atkinsboka i pocket på Rema. Koster 98 kr? Det var Atkins jeg fulgte før jul. Da jeg sluttet med Atkins i 4 mnd, gikk jeg ned 4 kilo da også. Tror det er bra å kombinere Armour og lavkarbo!
Nå er jeg på lavkarbo igjen, denne gangen mer Ketolysekuren. Atkins har en litt "amerikansk" skrivemåte. Oppskrifter er litt spesielle.
Tror du vil ha mere utbytte av å kjøpe ketolyseboka, selv om den koster 249. Eller å melde deg på et Fedon- eller Eat kurs.