Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
13-05-05, 10:48 #1
En litt dårlig dag idag bare....
Må få ut litt gruff idag.... :x
Jeg er så lei den uendelige masinga om vekta mi!
De siste 10 årene har jeg gått opp ca 35 kg og sliter STORT med å gå ned i vekt, det hjelper ikke at jeg sliter med en super vond rygg pga prolaps og derfor ikke er så veldig til å trene, selv om jeg absolutt burde være flinkere til å gå korte turer...
Akkurat nå føler jeg meg helt nede i kjelleren fordi mannen min (og legen i tillegg til psykologen) til stadighet maser om at jeg må forsøke å gå ned i vekt pga helsa mi og vil ikke høre (føler jeg) når jeg forteller at det ikke bare er å skru på en bryter så er kiloene borte... Jeg føler selv at jeg spiser noenlunde greit, foruten at jeg ikke er flink til å spise frokost hver dag. Ikke drikker jeg mye brus heller, men forsøker å få i meg minimum 2 liter vann hver dag.
Ikke skjønner han at årsaken til tåkehjernen min, ikke alltid er at jeg bare er surrete, men at det faktisk er en annen årsak til det også, har prøvd å få han til å lese litt om lavt stoffskifte + ulcerøs kolitt som jeg også har, uten hell...
Jeg synes ikke att det er spesielt morro å være så mye overvektig og det hjelper ihvertfall ikke når flere rundt meg til stadighet minner meg på det.
Jeg sitter nå og lurer på om jeg i neste uke skal si til legen min at jeg gjerne vil prøve meg på armour og krysse fingrene for at han har hørt om det. Synes ikke jeg er så veldig bra form, til tross for justeringene som har blitt gjort på Levaxin. Perioden som var bra varte en stund, men nå føler jeg meg på vei nedover igjen, jeg er trøtt og uoplagt hele tiden og har ofte behov for litt søvn på ettermiddagen, i tillegg tar jeg utrolig lett til tårene.. De fleste smertene i kroppen har blitt borte, så noe postitivt er det tross alt.

Svar med sitat
Bokmerker