Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Prøvesvar...
Threaded View
-
29-04-05, 06:46 #8
Hei Kari
Ja jeg ble også testet for matvareallergi på Balder. Reagerte på sukker, hvete, gjær og candida. Derfor diett. Det jeg har funnet ut etter hvert er at den største reaksjon har jeg på sukker - jeg blir helt slått ut av det. Hvor lenge jeg skal gå på diett, ja det vet jeg rett og slett ikke. Nu skal det sies at jeg har vært meget sløv over jul og et par mnd inn i det nye året....så det er vel som å begynne på nytt det her. Jeg baker selv brød av spelt, 4 brød med bare 5 gram gjær (5 gram er så lite på så mange brød at det skal gå greit), kjempegode. Lager frokostblanding uten hvete og sukker - egentlig så må man lage alt bra grunn av. Litt tungvint å komme inn i syns jeg. Men etter hvert er det ok. Mitt største problem er å få i meg nok proteiner, jobber med saken.
DHEA er et hormon som produseres i binyrebarken. Virker som forløper for dannelsen av testosteron og østrogen (mannlige og kvinnelige kjønnshormoner). Selv har jeg visst litt for lite mannlige hormoner. Dette virker visst også inn på energi etc..... De lærde strides angående dette produktet, har jeg lest. Noen stiller seg tvilsom til at det har noen virkning, mens andre syns det er helt topp....

Svar med sitat
Bokmerker