Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Svimell
-
14-04-05, 16:13 #1
Svimell
Jeg begynte å trene forsiktig å ikke hver dag,så har jeg måtte øke dosen til 2 tabletter 2 ganger i uken.Jeg har vært meget svimell i det siste.Gikk i 1 time etter middagen å det holdt på å svartne for meg i går,lurer på har kroppen fått sjokk fordi jeg er mere aktiv eller har dette med tabletteøkningen å hvor lenge er det normalt å være svimell?Kan dette føre til noe visst den svimellheten fortsetter?
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
14-04-05, 16:25 #2
En kan godt bli svimmel hvis en ikke er riktig regulert, men for å vurdere dette må en vite litt mer om hvor lenge du har brukt både den nåværende og den forrige dosen. Oppgi dosen i tabletter a/µG pr uke. Og helst verdier på blodprøver etc.
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
14-04-05, 18:47 #3
Jeg har noen ganger tatt 50µg ekstra på en enkelt dag med mye reising/bilkjøring.
Jeg ville ikke tatt så mye som 50µg ekstra flere dager i uken.
Men det er sant at økt aktivitet kan kreve doseøkning, men det ser man på blodprøver (altså at DT4 og FT3 synker i forhold til verdien før man økte aktiviteten)
Jeg må ha FT4 og Ft3 et sted midt på eller i øvre halvdel.
Det skal ikke mye til før man kommer for høyt eller for lavt, derfor har vi blodprøver. Men det merker man også.
Overdosering kan pussig nok gi hypo-symptomer også, slik som brain fog, frysing og vann i kroppen. Ikke alle får høy puls og går ned i vekt.
nora
Svar med sitat
Bokmerker