Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
07-04-05, 08:44 #1
Stoffskifte og hormonspiral
Vet det har vært oppe før, men de gamle innleggene er jo borte :( . Jeg har hatt hormonspiralen i 5 år så sjansen for at hormonenen fra den har forverret stofffskiftet det siste halvåret er vel lite sannsynlig. Men jeg fjernet spiralen i går, så nå bare venter jeg på en skikkelig opptur om noen dager
.
-
10-04-05, 12:33 #2
Hei
Det var jeg som spurte om hormonspiralen i det gamle forumet.
Jeg er spent på å høre om du blir noe bedre, nå som du har fjernet spiralen. Vi får håpe det.
Jeg fjernet også spiralen da det ble oppdaget at jeg hadde stoffskifte problemer, men for å si det som det er ble jeg ikke noe bedre.
Det er nå litt over 2 år siden.
Jeg har vurdert i lang tid å sette den inn igjen, det var derfor jeg la inn spørsmålet i det gamle forumet, for å forhøre meg om det er noen der ute som har noen erfaringer i forbindelse med stoffskifte problemer og hormonspiral.. Men det var ikke noen som hadde noen dårlig erfaring ang. dette. Så nå har jeg bestemt meg for å sette den inn igjen. Og det må jeg si at jeg gleder meg til.
Lykke til.
Hilsen Iselin
Jeg trur jeg vil bli bedre med humørsvigningene, når jeg blir kvitt menstrasjonen.+ at jeg slipper å ha mensen, å bare det er jo helt hælig.Ble opperert i mars 06. fjernet hele kjertelen. Problemer med medisin dosen etter opperasjon
Lignende tråder
-
hormonspiral og tyroksin
Av irene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-07-07, 21:44
Svar med sitat

Bokmerker