Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    ung mor Gjest

Standard Ang. kroppslige plager - som nedenfor

Har selv også slitt lenge med vondt`er..
    Det jeg vil ta til diskusjon er heller Hvordan vi bør gå frem, for ikke å bli sett på som raringer/sytere etc. ovefor behandlere ?
    Jeg er så heldig at jeg har funnet en, men den må jeg Lærer opp om hva som er normalt. Hva som hjelper i øyeblikket, men som antageligvis kommer igjen..
    jeg har hatt mange som har gitt meg opp, fordi de ikke ville tro på min forkaring ang stoffskifte, og som mener at smerter/spenninger kommer fra evt psykiske saker og ting Eller at jeg sitter/går/står feil.. men de skjønner likevel ikke kroppen min..
    er det virkelig så mange behandlere her ute som ikke vet om lidelsen eller som ikke vil vite?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Disse erfaringer har jeg selv, og det nok desverre mange som har slike.
    Mange hypothyreosepasienter har blitt sendt omveien om psyiatrien.
    Har ingen oppskrift på å unngå dette. Mine forklaringer om at vonten kom først og de tegne min behandler mente var psykiske kom som en følge av at vondtene forble ubehandlet - kan ikke ha blitt vurdert som troverdige av behandleren.
    Så hvordan man får dem til å tro på at du faktisk er et menneske som har vondt vet ikke jeg.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn