Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Threaded View
-
06-10-05, 15:57 #11
Tja, det er jo et godt spørsmål egentlig. Om det er selvforskyldt eller ikke! Det er klart at om man presser kroppen utenfor grensene så kan vel ting i kroppen utvikle seg i den retningen vi ikke håper. At det å slite på kroppen(overtrene over lang tid), det å få et langvarig virus osv kan nok ødelegge mye i kroppen. At det resulterer i at stoffskiftet blir ødeleagt er nok trolig sikkert ettersom det jeg har lest, men det vet vi jo ikke enda. Hypoterose kan du jo få uansett! Hvordan føler du det med trøtthet, utmattelse og energinivå da? En person som er kronisk utmatta(etter overtrening eller lignende tilstander) vil nok føle seg mye sliten og trett, og dette er nok hovedsymptomene! Alt det andre kan sikkert komme ettersom tiden går og man ikke tar hensyn til kroppen. Trener mye og spiser for lite?? Ting kan kanskje utvikle seg til ME da??? Det vet vi vel ikke tenker jeg....
Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

Svar med sitat
Bokmerker