Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Munntørrhet/tørre lepper
Threaded View
-
06-10-05, 09:47 #6Gjest Gjest
Symptomer
Hei og takk for svar!
Og ja takk, Nora, jeg tror jeg er i gode hender. Jeg skiftet lege etter å ha hanglet i flere år, og da ble det påvist lavt stoffskifte. De siste målingene i august var på:
TSH 0,28
FT3 4,9
FT4 16
Legen sier at vi skal gi Levaxinen en sjanse frem til det har gått et år. Hvis jeg ikke føler meg bra da, skal han sende meg til endokrinolog for videre utredning mht. bruk av andre medisiner.
Mye har blitt bedre, men har fortsatt symptomer som tretthet, dårlig hukommelse, hjertebank, vondt i muskler og ledd, kramper i bena på kveldene, tørr hud, mister masse hår og denne evindelige munntørrheten med svie på leppene.
Til deg JoJo: jeg er utredet for Sjøgren, med negativt resultat.
Nå er det slik med mange lypsyler (og jeg har prøvd de fleste!) at de gjør deg avhengig, så hvis noen har et godt middel å anbefale, er jeg takknemlig. Det siste jeg fikk anbefalt var en krem for ammende mødre med såre bryst! Visstnok med et stoff kalt lanolin i. Jeg har ikke prøvd det ennå, men det blir nok det neste.
Ha en fin dag alle sammen!
Lignende tråder
-
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
Negler og tørre hender
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 24Siste melding: 04-02-07, 12:01

Svar med sitat
Bokmerker