Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
05-10-05, 21:50 #15
Jeg ble satt på en megadose på 40µg Liothyronin pr dag, så jeg satt bare og ristet. Men jeg hadde jo tigget meg til den. Måtte gå ned på Levaxin sa legen før han gav meg Liothyronin. Jeg reduserte selvfølgelig Liothyronin (pga skjelvingen og tips her på forumet). Så jeg havnet på 10µg. Pga reduksjon av Levaxin viste neste prøve - etter to mndr - reduksjon av fT4 fra 22 til 13. Så jeg doset meg opp igjen på Levaxin til 150µg, og fikk etter to mndr igjen fT4 til 17. Han ville ta bort Liothyroninen, men jeg har ikke gjort det. Spent på neste måling. Aner ikke når? Hvor ofte tar dere? Har jo blitt ofte med meg fordi det er første året. Men nå aner jeg ikke. Ble ikke avtalt noe sist gang.
Må legge til at jeg har informert ham hva jeg går på. Han mener jeg har ikke nytte av Liothyroninen, men jeg er ikke enig og jeg fikk det som jeg ville.
Måtte ta den bort et par dager nå pga skjelving, men det viste seg å være inntak av kelp. Men det er en annen historie.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker