Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Hårmineralanalyse
Threaded View
-
04-10-05, 16:51 #5
Jeg fortsetter på linken min jeg - ikke minst for å holde litt "orden" i mitt eget hode etter som ting dukker opp. Sikkert mange av dere som ikke er intressert i alternativt, så jeg er litt redd for at jeg maser her. Men jeg forventer ikke at dere skal engasjere dere så mye, så jeg lar det være min "Hårmineralanalysetråd".
Når jeg studerte giftige metaller så fikk jeg meg et lite sjokk. Aluminium og kvikksølv hadde steget. aluminium mest. Men i dag når jeg har fått summet meg, så antar jeg at det er et positivt tegn - at det blir dradd ut av kroppen og inn i håret. Natrium har falt betraktelig. Den var halvert, og ligger nå innenfor normale verdier. Men dette er jo også i håret, så det gjør meg noe forvirret, men mye natrium er dradd ut av kroppen og inn i håret altså.
Noen som vet om aluminium og kvikksølv gjør noe gærnt i forhold til hypothyreosen?
Har ikke bestemt meg ennå om jeg kjøper kosttilskuddene ennå...dette kan jo bli en følgjetong over flere år. Men tenk om jeg får en bedre allmenntilstand?• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker