Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Hybrid View
-
02-10-05, 14:16 #1
Nei - det er jeg ikke sikker på, og jeg har tenkt mye på om jeg skal forsøke. Jeg har en boks 25µG liggende, men jeg er kommet til at jeg først vil forsøke med et rent alternativ helt ut.
Det er årsaken til at det er gått litt tilbake jeg søker, og kanskje det kommer av at Armour ikke klarer å forsyne meg med nok T4 ?
Eller at Levaxin jo var tilstede til å begynne med selv om jeg hadde sluttet ?
Det virker som jeg får litt overdosesymptomer på den dosen jeg er på nå, men fT4 er alt for lav. Symptomene går bare på en slags sykdomsfølelse/influensafølelse, og ikke på forbrennings-symptomer. Denne følelsen var mye sterkere da jeg var på Levaxin, men ser ut til å komme når Armourdosen nærmer seg det den burde være.
Og det er da også grunnen til at jeg venter med denne muligheten.
Den gangen jeg brukte Levaxin kan ikke blodverdiene mine ha vist den reelle stoffskiftesituasjonen. Det er helt utelukket. Derfor antar jeg at de stoffskifteverdier som Levaxin viser hos meg ikke har særlig verdi.
Heller ikke nå som jeg bruker Armour ?
Det jeg mener er at fT4 vil øke som resultat av at jeg spiser Levaxin, men hvis dette bare reflekterer en skinnverdi som kroppen ikke kan nyttiggjøre, så er det jo ikke noen vits.
Likevel er jeg åpen for at det kan ha en positiv virkning, og jeg vil prøve det om ikke det lykkes å få verdien opp på andre måter.
Dette er de tankene jeg funderer på fortia og jeg setter stor pris på innspill.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat

Bokmerker