Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Allergier og kosthold
-
28-09-05, 10:26 #1
Allergier og kosthold
Hei.
Jeg var på Balderklinikken første gang i september og i forbindelse med det fikk jeg tatt en masse forskjellige prøver, deriblant allergi-tester. Jeg fikk utslag på hvete, havre, rug, tomat, mandler, gjær og candida. Nå har jeg ikke time før i november. Det er lenge å vente så derfor har jeg lagt om kostholdet og kuttet ut det jeg ikke tåler. Forøvrig har jeg stort sett gått på Fedon diett de to siste årene. Har begynt med hydrokortison for binyrene og skal begynne med Armour for hypothyreose etter hvert.
Det jeg lurer på er om det er sannsynlig at jeg også reagerer på beslektede matvarer som hasselnøtter, paprika og så videre. Når man først skal gå på en kur vil man jo at den ikke skal vare lenger enn nødvendig men samtidig er det jo bortkastet hvis man også bør kutte ut andre ting. Er det noen som har noen erfaring med dette?
-
29-09-05, 11:14 #2
Kan ikke du sjekke på Santelmans nettside, det er en del opplysninger der.
http://www.candidaallergy.com/nor/velkommen.asp
Og så er det antageligvis et forum for dem med candida. De vet kanskje mer.
Allergier vil antageligvis forandre seg etter formen.
-
02-10-05, 10:37 #3
Nora, denne linken var kjempefin med tanke på dietten jeg har blitt satt på fra Balder. Er imponert over hva du har
-
02-10-05, 12:24 #4
Hei Nora.
Takk for linken - her var det mye interessant å lese og akkurat det jeg var på jakt etter.
Leya - kan du fortelle litt om dietten du går på?
Svar med sitat
Bokmerker