Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
29-09-05, 21:22 #3
Wow, det må jeg si! Så utrolig bra, da!
Faktisk har jeg vært flink selv i dag, jeg - jeg har ryddet en - 1 - hylle på badet. :P
Flink, ja - for denne hyllen har vært nederst på prioriteringslisten i flere år nå, og grodd mer og mer ned av alskens små og store tuber, glass og krukker, hårgreier, smykker, parfymeflasker, sminkegreier osv. osv. - jeg regner med dere damer i hvert fall skjønner hva jeg snakker om.
Jeg har kastet en halv bærepose med gamle greier (bl.a. ekle body lotions og parfymer jeg har fått i gave, som jeg aldri har brukt - men ikke hatt samvittighet til å kaste før nå).
Og dessuten fikk jeg hengt opp en kurvgreie (sånn lang nettingsak fra IKEA, egentlig tenkt til å ha f.eks. leker eller votter og skjerf i, tror jeg) til alle smågreier som ellers har stått strødd rundt badekaret; shampooer og balsam, dusjsåper, badeoljer, svamper osv. Så nå er det brått blitt mye mer ryddig og oversiktlig på badet mitt! Herlig!
(Håper jeg klarer å følge opp nå, og ta for meg ett rom av gangen. Skal snart ha bursdagsselskap for poden, og det hadde vært greit å ha et noenlunde presentabelt hus da...)

Svar med sitat
Bokmerker