Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
27-09-05, 11:56 #6
Du er ikke alene om å få beskjed om at blodprøvene er "fine" så problemene må være psykisk! Jeg hadde også blodprøver som var akkurat innenfor referanseområdet, og legen(e) mente jeg bare var deprimert. Den ene legen maste så lenge om antidepressiva at jeg til slutt bare var nødt til å takke ja, for å bevise at det ikke var det jeg trengte. Brukte de i et halvt år, uten noe bedring.
Nå som jeg har spist levaxin i litt over et år er jeg ikke så trist og lei lenger! Har jo dårlige dager, men ikke slik som før at det var perioder på flere uker hvor alt var bare helt håpløst. (Denne bedringen har jeg faktisk ikke tenkt på før nå!
)
En annen ting er jo at man selvsagt blir trist og deppa av å ikke få hjelp! Når man selv kjenner at helsa blir værre og man ikke fungerer som før, og ikke blir hørt av de som liksom skal hjelpe, da er det ikke rart at man føler seg maktesløs! -Det er jo nok til å bli deprimert av bare det!
Lykke til, håper det ordner seg for deg også!
Lignende tråder
-
Lav D-vitamin linkes til depresjon
Av Hansen i forumet D-vitaminSvar: 4Siste melding: 25-09-10, 12:17 -
Depresjon og immunendringer
Av Vigdis i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 18-09-10, 10:21 -
Depresjon
Av Bille i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 12-07-10, 07:41 -
Hvordan overkomme depresjon
Av Anisa i forumet DepresjonSvar: 3Siste melding: 18-10-09, 21:04 -
Depresjon og lavt stoffskifte
Av -diab- i forumet DepresjonSvar: 4Siste melding: 27-07-07, 00:10

Svar med sitat
Bokmerker