Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
26-09-05, 17:43 #3
Takker...
så mye for svar
Kanskje jeg kan få spørre om noe annet og?
Satt og så over gamle prøver,mine nå,og så at T3 ikke ble tatt de første årene,men det var den gangen jeg trodde legene viste hva de gjorde det da :evil: De prøvene jeg har på T3 har ligget stabilt på 1-1.6 uansett hva FT4 eller TSH har vært på.Det jeg lurer på,hvis jeg har skjønt dere riktig her,skal ikke T3 ligge høyere?Sliter med brainfog,dårlig husk,konsentrasjonsproblem..faller ut titt og ofte
Ellers har jeg spist antioksidanter siden nov. i fjor og føler at det hjelper mye,selv om jeg i perioder kan ligge lavt på FT4 og samtidig har jeg fått mindre plager med fibromyalgien etter antioksidantene..Det jeg da tenker i den sammenhengen er at antioksidanet rensker opp i cellene og kanskje gir bedre villkår for stoffet vi spiser???(tyroksin)Bare lurer høgt
Lignende tråder
-
Jeg har hatt en S-TPO-AS som har variert mye
Av Sinka i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-03-10, 10:12 -
hvorfor har jeg ikke hatt det sånn som nå når jeg var lav?
Av Lissa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 13Siste melding: 23-06-07, 22:30 -
Lurer litt på om jeg har hypotyreose?
Av såga i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 23-04-07, 18:31 -
Noen som har hatt forhøyet kalsium?
Av Dolphin i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 5Siste melding: 18-10-06, 16:03

Svar med sitat
Bokmerker